Weblog

Alle ontwikkelingen en updates van onze event-software

Hier treft u de laatste ontwikkelingen en updates aan met betrekking tot evisit.

Evisit event apps - volg de voortgang van uw event via apps

Jij hebt voortaan je eigen evisit team

Geplaatst op maandag 20 maart 2017 09:00
  • evisit
  • teams

Als Event Manager zul je vanaf maart steeds samenwerken met dezelfde evisit manager voor jouw projecten. Om deze samenwerking nog effectiever te maken, hebben wij koppels binnen ons team gecreëerd. Deze koppels zijn een samenwerking tussen Customer Success Managers en evisit Managers. Dit betekent voor jou:

  • Altijd een vast contact voor jouw event
  • Samen meer inzicht krijgen in jouw wensen en deze kunnen doorvoeren in al jouw projecten
  • Snelheid en efficiency waardoor de kwaliteit van het project als totaal omhoog gaat

Daar zijn wij natuurlijk hartstikke enthousiast over. Maak kennis met onze koppels:

 

Ronald is een Customer Success Manager en werkt samen met Marit,
een evisit Manager bij Amgate.
Kom in contact met Ronald door te bellen naar 06-24886500 of een email te sturen naar ronald.heemskerk@amgate.com.
Neem contact op met Marit door te mailen naar marit.loeve@amgate.com.

 

 

Pauline werkt als Customer Success Manager in een team samen met Jennifer, een evisit Manager. Je kan Pauline bereiken op 06- 4265 4840 of pauline.schuiling@amgate.com. Jennifer bereik je op jennifer.verheij@amgate.com.

 

 

 

 

Tessa is ook een Customer Success Manager en werkt samen met Karlijn, een evisit Manager. Bereik Tessa op tessa.stamkot@amgate.com of
06 – 2498 9151 neem contact op met Karlijn via karlijn.westemeijer@amgate.com.

 

Interview Ninette, 'Even voorstellen'

Geplaatst op woensdag 15 maart 2017 09:00
  • evisit
  • Marketing Intern

 

 

Even Voorstellen:

Ninette is onze nieuwe Marketing Intern. Zij studeert aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en gaat in september aan haar Master Marketing beginnen. Om nu al werk-ervaring op te doen komt zij stage lopen in het Marketing Team van evisit waar zij zich gaat focussen op inzet van social media en het positioneren van evisit. Daarnaast zal ze meedenken aan en produceren van de nieuwe website voor Amgate. Lees hieronder het interview:

Kun je wat over jezelf vertellen? 

Ik ben 21 jaar en zit momenteel in mijn afstudeerfase. Ik ben bezig met een scriptie schrijven voor mijn bachelor International Communication and Media en ga in september beginnen met de Marketing Management Master op de Erasmus Universiteit. Vandaar dat ik heb besloten om mijn praktische kennis over marketing uit te breiden met een marketingstage hier bij Amgate. Ik werk verder nog als hostess en sales agent voor verschillende bedrijven, wat ook mijn interesse in events heeft aangewakkerd. Mocht ik naast dit allemaal nog een vrije dag hebben, vind ik het heel leuk om te koken voor mijn vrienden!

Hoe ben je bij Amgate terecht gekomen?

Amgate is een bedrijf dat ik heb leren kennen door samen te werken op events zoals het ABN AMRO World Tennis Tournament. Hier heb ik als hostess geholpen met het inscannen van genodigden. Toen er een open vacature voor een marketing stage aangeboden werd door Amgate, werd aan mij gevraagd of ik dit leuk zou vinden. Als Marketing student vond ik het ontzettend nuttig om mijn werkervaring uit te breiden, en aangezien ik altijd met veel plezier heb gewerkt met Amgate leek het me een goed idee om hier mee door te gaan in vorm van een stage.

Waarom stage lopen bij Amgate?

Toen ik vaak werkte op dezelfde events als Amgate, met hun evisit systeem heb ik eerstehands ervaring met hoe dit soort systemen een event effectiever en sneller kan laten lopen. Verder wil ik meer ervaring in b2b marketing krijgen, wat ik vast bij Amgate kan ontwikkelen.

Wat is jouw link met evenementen?

Regelmatig sta ik op grote events of congressen als hostess. Een klant begeleiden en met een goede indruk over de organisatie en planning van het event achter te laten, vind ik ontzettend leuk. Als hostess ben je namelijk het aanspreekpunt voor de klant, bij mijn stage hier bij Amgate ben ik vooral benieuwd wat er allemaal van te voren nog geregeld wordt om dit proces zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Nieuwe regels voor online ticketverkoop

Geplaatst op woensdag 01 maart 2017 09:00
  • evisit
  • online ticketverkoop
  • regels

Evisit is samen met haar online betalingspartners volledig op de hoogte van de mogelijkheden voor het online kopen van tickets voor jouw evenement. Sinds januari 2017 is de regelgeving van online betalingen aangescherpt. Wil je betaalde tickets aanbieden voor jouw evenementen, dan kan dat snel en eenvoudig met evisit. De huidige regelgeving voor online ticketverkoop houdt in dat de koper op de hoogte moet zijn van een aantal specifieke gegevens. Dit is opgedeeld in drie onderwerpen; annuleringsvoorwaarden, het bedrijf dat de gelden ontvangt en de gegevens van het event. Zie hieronder de details:
 

  1. Annuleringsvoorwaarden:
    • Heeft de klant een mogelijkheid om te annuleren?
    • Zo ja, waar kan de klant annuleren?
    • Binnen welke termijn kan de klant annuleren?
    • Zitten er kosten verbonden aan het annuleren?
    • De mogelijkheid om niet te annuleren is ook een optie, maar dan moet dit wel gepubliceerd zijn.
       
  2. Naam bedrijf dat gelden ontvangt:
    • Naam + KvK, BTW-nummer en adresgegevens van het bedrijf moeten allemaal gepubliceerd worden.
    • Dit mag natuurlijk wel ergens in de voorwaarden onopvallend verwerkt worden.
  3. Gegevens event:
    • Zorg dat de naam van het bedrijf dat het event organiseert zichtbaar is.
    • Een telefoonnummer voor contact is ook erg belangrijk.

Onze app in de App Store

Wanneer u een evisit-omgeving bij ons afneemt kunt u gratis de iPad app downloaden waarmee u real-time statistieken voor uw evenementen kunt bijhouden.

 

 Download de iPad app 

 

Heeft u vragen?

Bent u geïnteresseerd in onze software of heeft u vragen over updates neem dan contact met een van onze medewerkers op.