Over ons 

Iedere dag gaan wij aan het werk met één missie: van jouw event een succesvolle ontmoeting maken. Je hebt altijd één vast contactpersoon die jou ondersteunt voor, tijdens, en na het evenement. Samen brengen we jouw event tot leven zodat bezoekers de ultieme beleving kunnen ervaren en nog lang doorpraten over jouw event.

Managing Director

Ronald Heemskerk

Project & Eventspecialist |

Mission Controller

Tessa Rijnsburger
Marcel_portret_web.jpg

Technical & Customer Support

Marcel Vonk
lorent_web_v3.jpg

Creative Designer

Lorent Nièpce
Het team
 

Controller

Helen Grol
Vacatures

STAGE - Afstuderen Marketing


“Ben jij een slimme, praktisch ingestelde en creatieve alleskunner? Heb je affiniteit met events en social media en krijg je energie van plannen, snel schakelen en hard werken? Dan is deze stage iets voor jou!” Bedrijfsprofiel evisit verzorgt eventregistratie met zelfontwikkelde software en ervaren projectmanagers. Tijd, kwaliteit en goede rapportage zijn onze ingrediënten om het leven van de eventmanager makkelijker te maken. Dit beslaat uit het gehele traject van online aanmelden n.a.v. een door ons ontworpen e-mailuitnodiging en website, tot het op locatie met hostesses scannen van toegangskaarten. Maar ook customer care en on-site ondersteuning zijn grote onderdelen van wat ons een full service eventregistratiebedrijf maakt. evisit is de eerste eventregistratietool in Nederland die ISO 27001 gecertificeerd is en daarmee voldoen we automatisch aan de meeste eisen van de AVG. Hiermee geven we aan dat we eventregistratie een zeer serieuze zaak vinden. Want wij staan voor kwaliteit en hoogwaardige service. Onze opdrachtgevers vragen het uiterste van ons en wij willen ze dat ook graag bieden. Wij mogen werken voor grote corporates, financiele instellingen, overheid, maar ook MKB, stichtingen en de zorgindustrie. Wanneer het weer mogelijk is willen we weer op kantoor werken. Regelmatig organiseren we een borrel, lunchen we dagelijks samen, drinken we elke vrijdag een biertje/wijntje en hangt er een zeer gezellige en informele sfeer in ons pand midden in het centrum van Den Haag. Wie zoeken wij? Wij zijn op zoek naar een (afstudeer)stagiair(e) marketing/communicatie voor een periode van minimaal 4 maanden voor 4/5 dagen per week, start februari 2021. Afstuderen is ook mogelijk bij evisit.

Stagevergoeding: Je ontvangt een stagevergoeding op basis van jouw opleidingsniveau. Wie ben jij?
Je bent een gemotiveerde, enthousiaste, extraverte student die op zoek is naar een uitdagende stage bij een snel groeiend bedrijf. Je wilt je graag op meerdere vlakken ontwikkelen en jezelf op die manier klaarstomen voor het bedrijfsleven. Als stagiair(e) maak je deel uit van het Marketing Team. Daarnaast draai je mee in het evisit projectenteam, welke uit vier personen bestaat. Zij zijn volop bezig met het ondersteunen van de eventmanagers bij om onze klanten, zoals ABN AMRO, Ministerie van OCW, Sail 2020 en Collega van Beoordeling van Geneesmiddelen. Wat ga je doen?

  • Communicatiewerkzaamheden, zoals opstellen/schrijven/controleren van online teksten
  • Creëren van en meedenken over content voor onze (social) media kanalen/blogs en bijdrage leveren aan de nieuwsbrief.
  • Beheer van onze marketing-contentkalender
  • Meewerken aan de marketing van evisit, ondersteunend in projecten en actief betrokken bij de analyse van onze campagnes
  • Assisteren bij de inrichting van evisit projecten ten behoeve van event registratie. Zorg dragen voor een adequate vastlegging van eventgegevens, sturen op voortgang, werken met deadlines en zorgen dat onze evenementen volgens planning verlopen.
  • Het opmaken van documenten voor onze bestaande klanten in ons crm systeem.
  • Jij gaat nadenken en kansen signaleren hoe evisit zich nog beter kan vermarkten (marketing) en nadenken over mogelijkheden voor new business.
Jouw profiel:
  • Je volgt een opleiding op HBO/WO niveau, liefst in de richting van events/hospitality/marketing/communicatie;
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • je bent gewend om te werken met Word, Excel en Powerpoint;
  • Kennis van social media kanalen en de mogelijkheden die zij bieden;
  • Kennis/interesse in Google Adwords/Analytics;
  • Je hebt een zelfstandige werkhouding;
  • Je bent sociaal vaardig en vriendelijk;
  • Affiniteit met IT/online software is een pré.
Belangstelling? Stuur ons een mail Ben jij die enthousiaste, pro-actieve en voldoe je aan de functie-eisen.Mail dan zo snel mogelijk jouw motivatie met CV naar Ronald Heemskerk (ronald@evisit.nl).




STAGE - Assistent Projectmanager Events / Customer Care


“Ben jij een slim en praktisch ingestelde persoon? Heb je affiniteit met evenementen, hospitality en een beetje IT? Krijg je energie van plannen, snel schakelen en hard werken? Dan is deze stage iets voor jou!”

Wie ben jij?

Je bent een gemotiveerde, enthousiaste en gezellige student die op zoek is naar een afwisselende en leerzame stage op het gebied van evenementen. Je wilt jezelf graag op meerdere vlakken ontwikkelen en jezelf op die manier klaarstomen voor het bedrijfsleven. Dit kun je niet alleen en dus wil je graag dat het stagebedrijf je goede en constante begeleiding geeft. Tot slot ben je zelfstandig en vind je het ontzettend leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en hen te helpen bij het organiseren van een evenement.

Als stagiair(e) maak je deel uit van ons eventteam, welke naast de andere afdelingen, uit vier personen bestaat. Wij zitten volop in de eventwereld waar altijd van alles gebeurt en zijn op zoek naar jou, de volgende speler in het team. In deze stage ondersteun je onze Projectmanagers en onze Customer Care afdeling. Daarnaast krijg je de kans om mee te draaien in het marketingteam. Je mag meewerken aan de marketingactiviteiten en je bent actief betrokken bij de analyse van onze campagnes. Eén van jouw belangrijkste en leukste taken wordt het samen met de projectmanagers en customer care een event tot een groot succes maken.

Wij zijn vooral op zoek naar een persoon die service, inzicht en de toegevoegde waarde kan leveren vanuit onze dienstverlening. Met onze eigen evenementsoftware en services ondersteunen wij eventmanagers bij de organisatie van hun evenement. Wij verzorgen voor onze klanten de eventregistratie- en communicatie, ontvangst en scanning op het evenement en customer care.

Bedrijfsprofiel

Tijd, kwaliteit en rapportage. Dit zijn de ingrediënten waarmee evisit.nl het leven van een eventmanager gemakkelijker maakt. Dit doen we door het leveren van softwaretools voor eventorganisatie, -registratie en -communicatie, maar ook on-site support op de dag van het evenement met hostessen en de juiste apparatuur voor ontvangst. Wij werken met circa 10 mensen in een schitterend pand aan het Lange Voorhout 92 te Den Haag.

Naast hard werken en elke dag ons beste beentje voor te zetten voor onze klanten organiseren we elke maand een borrel, drinken we elke vrijdag een biertje en hangt er een gezellige en informele sfeer in het team.

Wat ga je doen?

  • Communicatiewerkzaamheden, zoals rapportages verzorgen voor onze klanten

  • Assisteren bij de inrichting van evisit ten behoeve van eventregistratie. Zorg dragen voor een adequate vastlegging van eventgegevens en voortgang

  • Je bent ondersteunend in het contact voor online- en telefonische ondersteuning van evenementen

  • Uitvoeren van marketingactiviteiten met name op social media.

  • Meewerken aan de marketing van evisit, ondersteunend in projecten en actief betrokken bij de analyse van onze campagnes

  • On-site op locatie ondersteunen van ontvangst op evenementen met scannen en badgeprinten

Stage eisen:

  • Je volgt een opleiding op hbo-niveau, liefst in de richting van events/ hospitality

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift

  • Je hebt een zelfstandige werkhouding

  • Je bent sociaal vaardig en vriendelijk

  • Affiniteit met hospitality en online software is een pré

  • Kennis van social mediakanalen en de mogelijkheden die zij bieden

  • Goed in Nederlandse en Engelse taal mondeling en op schrift

  • Ervaring met MS Office (vooral Excel en Word)

Wat bieden wij:

  • Een stageplaats voor de duur van minimaal 5 maanden

  • Een stagevergoeding

  • Een informele sfeer, hard werken en veel lachen

  • Contact met mooie opdrachtgevers, zie website www.evisit.nl

  • Een goede werkplek, eigen bureau, Mac computer en 2 beeldschermen

  • Een gezellig en hecht team

Belangstelling? Stuur ons een mail. Wij maken graag eens kennis met je!

Ben jij die assistent projectmanager events/ customer care en zie jij jezelf als onze nieuwe collega? Mail dan zo snel mogelijk jouw motivatie met C.V. naar Ronald Heemskerk op ronald@evisit.nl. Vragen over de vacature of over ons bedrijf kan je altijd bellen naar Ronald Heemskerk op nummer 070 – 306 5420. We zien je bericht graag tegemoet.




INGEVULD - Manager Sales & Events (32-40 uur)


Vind je evenementen leuk, heb je uitstekende commerciële vaardigheden en kan je je eigen projecten managen? Dan zou ik deze vacature verder lezen.

Wij zijn evisit, een team van 8 collega’s en marktleider in het ondersteunen van event managers. Hoe doen we dat? Met eigen software voor eventregistratie en -communicatie, aangevuld met een team van projectmanagers, design, development en technical support.

Onze eigensoftware bestaat uit evisitREGISTRATION en ons nieuwe platform GroundControl.

Als Manager Sales & Events ben je verantwoordelijk voor eigen projecten, eigen klanten, maar ook op zoek naar nieuwe (warme) leads en denk je na over marktpositionering en klantbehoefte om onze diensten nog beter te laten aansluiten bij de (evenementen)markt.

Bedrijfsprofiel

evisit verzorgt eventregistratie voor evenementen met zelfontwikkelde software. Tevens ondersteunen we organisaties met de creatie van online-, offline- en hybride evenementen. Juiste onze gecombineerde kennis van IT en evenementen maakt evisit tot expert op haar vakgebied. Naast de software zit onze kracht in het ondersteunen van eventmanagers. Tijdsbesparing, kwaliteit en goede rapportage zijn onze ingrediënten om het leven van de eventmanager makkelijker te maken. Dit beslaat het gehele traject van het uitwerken van de ‘visitors journey’, het inregelen van de registratie, maken van eventsites tot aan het op locatie verzorgen van scanapparatuur, badgeprinting, toegangscontrole en hostessen. Maar ook customer care en on-site ondersteuning zijn belangrijke onderdelen van wat ons een full service eventregistratiebedrijf maakt. evisit is de eerste eventregistratietool in Nederland die ISO 27001 gecertificeerd. We tonen hiermee aan alle maatregelen te nemen die noodzakelijk zijn om de privacygevoelige gegevens van de gasten zo goed mogelijk te beveiligen. We vinden dit een serieuze zaak.

We staan voor hoge kwaliteit en hoogwaardige services. Wij mogen werken voor grote corporates, financiele instellingen, overheid, maar ook MKB, stichtingen en de zorgindustrie. Kijk op evisit.nl voor een overzicht van onze mooie opdrachtgevers.

Als team zijn ervan overtuigd dat we samen beter zijn dan alleen. Dat geldt voor ons team, het product, het bedrijf maar ook voor onze klanten. We zijn leidend in onze projecten. Streven altijd naar het beste resultaat. We zijn eerlijk en we lachen. Onze lach laat zien dat we altijd positieve denkers zijn, plezier hebben in onze uitdagingen en altijd dankbaar zijn voor wat we hebben.

Wie zoeken wij?

Ben jij een geboren sales en organisatietalent? Als Manager Sales & Events vervul je de actieve rol in de verkoop van je projecten. Daarnaast blijf je voor een deel van je tijd betrokken bij de implementatie. Je bent verantwoordelijk voor het gehele traject van binnenhalen van opdrachten, opstellen van offertes en zorgt voor een goede aftersales. Je spreekt de “visitors journey” van een event door met opdrachtgevers en zorgt voor verrassende uitwerkingen. Naast het onderhouden van bestaande accounts ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van onze lead aanvragen.

Jouw werkzaamheden bestaan uit

  • Uitvoeren aan de salesprocessen van de organisatie
  • het adviseren van klanten over de mogelijkheden van de registratietrajecten die wij bieden
  • het aanspreekpunt zijn voor de klant van offerte tot aan de factuur
  • het maken van offertes en opdrachtbevestigingen in ons CRM (Hubspot)
  • het proactief opvolgen van offerte trajecten, het opbouwen en onderhouden van relaties op via deze wek meer omzet te genereren
  • het realiseren van omzetgroei en het behalen van je persoonlijke targets
  • behoeften uit de markt vertalen naar interne en externe doelen, producten en diensten
  • bezoeken van netwerkevenementen, branchebijeenkomsten en zakelijke borrels.

Wij zoeken een collega

  • met een relevante HBO opleiding of hoger
  • ervaring heeft in de evenementenindustrie
  • met een commerciële drive en met minimaal 3 jaar ervaring
  • affiniteit met IT. Je hoeft niet zelf te kunnen programmeren, maar weten wat een hyperlink en een API is, is wel heel handig.
  • die nauwkeurig is en gestructureerd kan werken
  • die verantwoordelijkheid durft te nemen en zelfstandig kan werken
  • over uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden beschikt en kan praten met management
  • een netwerk heeft die past bij de evenementenbranche
  • maar bovenal iemand waar de energie van af spat, initiatief neemt en het ontzettend leuk vindt om met onze klanten en prospects te spreken.

Wij bieden

  • een uitdagende baan in een erg leuke en vooral afwisselende branche. Het ene moment maak je een offerte of ben je een project aan het inrichten. Het andere moment ben je aan het netwerken op een relatie event of sta je op het grootste tennistoernooi in Rotterdam
  • marktconform salaris
  • een erg leuke, afwisselend, projectmatige en commerciële fulltime functie in een dynamische werkomgeving
  • laptop en mobiele telefoon
  • secundaire arbeidsvoorwaarden
  • gezellige collega’s in een enthousiast team
  • een mooi kantoor in Den Haag
  • dienstverband voor 32 – 40 uur

Belangstelling? Stuur ons een mail

Ben jij die enthousiaste, proactieve, Manager Sales & Events, voldoe je aan de functie-eisen en durf jij onderdeel te zijn van een nieuw te vormen team? Mail dan jouw motivatie met CV naar Ronald Heemskerk (ronald@evisit.nl). Wie weet zien we elkaar binnenkort! Tot dan.

Voor vragen kan je contact opnemen met Ronald Heemskerk, Managing Director via 070-3065420




NIEUW - Projectmanager Evenementen (32-40uur)


Functieomschrijving Ben jij onze nieuwe Projectmanager Evenementen? 32-40 uur in Den Haag Vind je evenementen leuk, heb je uitstekende organisatorische vaardigheden en kan je je eigen projecten managen? Dan zou ik deze vacature verder lezen. Wij zijn evisit, een team van 8 collega’s en marktleider in het ondersteunen van event managers. Hoe doen we dat? Met eigen software voor eventregistratie en -communicatie, aangevuld met een team van projectmanagers, design, development en technical support. Onze eigen software bestaat uit evisitREGISTRATION en ons nieuwe platform GroundControl.Onze kracht zit in het vinden/voorstellen van de juiste tools voor het (online) event van onze klant. Event managers heb je in alle soorten en maten. Wij zijn vooral op zoek naar een persoon die service, inzicht en de toegevoegde waarde van online tools kan combineren. Want wanneer je de complexiteit van eventregistratie en online platformen een beetje begrijpt dan snap je welke voordelen onze tools bieden aan onze opdrachtgevers en hun bezoekers. Als Projectmanager Evenementen bij evisit.nl houd je je bezig met zowel online, fysieke als hybride evenementen. In de basis betekent dit het opmaken en versturen van de digitale uitnodigingen, het maken, opzetten en inrichten van het registratieformulier en de evenementwebsite voor onze klanten. Tevens ben je verantwoordelijk voor de toegangscontrole van het event; je zorgt dat de apparatuur meegaat naar de locatie, geeft een duidelijke briefing zodat de registratiebalies netjes op orde zijn met evisit laptops, printers en scanners en je instrueert de hostesses van het evenement hoe de registratie zal gaan verlopen. Voor online events richt je de online tool in, geef je instructies aan organisatie en sprekers en ben je de floormanager van onze pop-up studio. Alles wat we doen draagt bij aan de eventbeleving. Uiteraard schakel je veel met de klant, intern werk je samen met onze Design Studio en Customer Care, alles voor de perfecte uitstraling en service die wij onze klanten bieden.Meedenken met onze opdrachtgevers is een must, het is een pré als je ervaring hebt met het organiseren van evenementen. Daarnaast is het van groot belang dat je handig met computers bent. De code van een registratieformulier hoef je niet te begrijpen, maar snappen dat er een code achter zit en handig bent met Excel gaat je helpen om onze klanten goed te informeren/inspireren. Bedrijfsprofiel evisit verzorgt eventregistratie voor evenementen met zelfontwikkelde software. Tevens ondersteunen we organisaties met de creatie van online-, offline- en hybride evenementen. Juiste onze gecombineerde kennis van IT en evenementen maakt evisit tot expert op haar vakgebied. Naast de software zit onze kracht in het ondersteunen van eventmanagers. Tijdsbesparing, kwaliteit en goede rapportage zijn onze ingrediënten om het leven van de eventmanager makkelijker te maken. Dit beslaat het gehele traject van het uitwerken van de ‘visitors journey’, het inregelen van de registratie, maken van eventsites tot aan het op locatie verzorgen van scanapparatuur, badge printing, toegangscontrole en hostessen. Maar ook customer care en on-site ondersteuning zijn belangrijke onderdelen van wat ons een full service eventregistratiebedrijf maakt. evisit is de eerste eventregistratietool in Nederland die ISO 27001 gecertificeerd. We tonen hiermee aan alle maatregelen te nemen die noodzakelijk zijn om privacygevoelige gegevens van de gasten zo goed mogelijk te beveiligen. We vinden dit een serieuze zaak. We staan voor hoge kwaliteit en hoogwaardige services. Wij mogen werken voor grote corporates, financiële instellingen, de overheid, maar ook MKB, stichtingen en de zorgindustrie. Kijk op evisit.nl voor een overzicht van onze mooie opdrachtgevers. Als team zijn ervan overtuigd dat we samen beter zijn dan alleen. Dat geldt voor ons team, het product, het bedrijf maar ook voor onze klanten. We zijn leidend in onze projecten. Streven altijd naar het beste resultaat. We zijn eerlijk en we lachen. Onze lach laat zien dat we altijd positieve denkers zijn, plezier hebben in onze uitdagingen en altijd dankbaar zijn voor wat we hebben. Functie eisen

  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in de richting van hospitality, hotelschool, vrijetijdsmanagement of event management
  • Minimaal 2 jaar werkervaring op gebied van evenementen
  • Globale kennis van websites bouwen, HTML/CSS is een pré
  • Goed in Nederlandse en Engelse taal mondeling en op schrift
  • Ruime ervaring met MS Office (vooral Excel en Word)
Wij zoeken een persoon met de volgende kenmerken:
  • Oog voor details, secuur en resultaatgericht
  • Flexibel en stressbestendig
  • Je kunt werken met deadlines
  • Goede sociale vaardigheden en gevoel voor humor
  • Pro actieve houding en verantwoordelijkheidsgevoel
  • Klantgericht en kan werken met een hoog serviceniveau
Wat bieden wij:
  • Een uitdagende baan in een erg leuke en vooral afwisselende branche. Het ene moment ben je een eventmailing aan het maken en/of ben je een project aan het inrichten. Het andere moment ben jij ons aanspreekpunt voor ontvangst op het grootste tennistoernooi in Rotterdam
  • Marktconform salaris
  • Secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Uiteraard een laptop (mac) en een goede werkplek in ons mooie kantoor in Den Haag.
  • Werken voor mooie opdrachtgevers, zie website www.evisit.nl
  • Werken in een gezellig en hecht team
Belangstelling? Stuur ons een mail. Wij maken graag eens kennis met je! Ben jij die pro-actieve Projectmanager Evenementen en zie jij jezelf als onze nieuwe collega? Mail dan zo snel mogelijk jouw motivatie met C.V. naar Ronald Heemskerk op ronald@evisit.nl. Heb je nog vragen over de vacature of over ons bedrijf dan kan je altijd bellen met Ronald Heemskerk op nummer 070 – 306 5420. We zien je bericht graag tegemoet. Wie weet zien wij elkaar binnenkort bij ons op kantoor! Tot dan.