Over ons
Iedere dag gaan wij aan het werk met één missie: van jouw evenement een succesvolle ontmoeting maken. Je hebt altijd één vast contactpersoon die jou ondersteunt voor, tijdens, en na het evenement. Samen brengen we jouw evenement tot leven zodat bezoekers de ultieme beleving kunnen ervaren en nog lang doorpraten over jouw evenement.
Het team
Technical & Customer Support
Vacatures
Sales & Business Development (On-Hold)
pro-actief op zoek naar nieuwe klanten.
Regelmatig vindt er overleg plaats met de afdeling events en customer care zodat je slagvaardig kunt opereren. Als Sales & Business Development Manager ben je de spil van de organisatie en zorg je ervoor dat alle projectmanagers aan de slag kunnen en we tevreden klanten hebben die een volgend event weer met ons willen organiseren.
Jouw werkzaamheden bestaan uit
-
het te woord staan van klanten die een evenement willen organiseren
-
het adviseren van klanten over de mogelijkheden van de registratietrajecten die wij bieden
-
het eerste aanspreekpunt zijn voor de klant van offerte tot aan de factuur
-
het maken van offertes en opdrachtbevestigingen in ons CRM (Hubspot)
-
het pro - actief opvolgen van offerte trajecten, het opbouwen en onderhouden van klantenrelaties om via deze weg meer omzet te genereren
-
signaleren en uitvoeren van tendertrajecten
-
het realiseren van omzetgroei en het behalen van je persoonlijke targets
-
pro-actief zoeken naar new business
-
behoeften uit de markt vertalen naar interne en externe doelen, producten en diensten
Wij zoeken een collega
-
met een relevante MBO/HBO opleiding.
-
met een commerciële drive en met minimaal 3 jaar buitendienst sales ervaring
-
affiniteit met IT. Je hoeft niet zelf te kunnen programmeren, maar weten wat een API is, is wel heel handig.
-
die nauwkeurig is en administratief onderlegd
-
die verantwoordelijkheid durft te nemen en zelfstandig kan werken
-
die behoefte signaleert, mee denkt met marketingacties samen met verantwoordelijke voor marketing
-
over uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden beschikt en kan praten met management
-
met een flexibele instelling
-
een netwerk heeft die past bij de evenementenbranche
-
maar bovenal het ontzettend leuk vindt om elke dag met onze klanten en prospects te spreken
Wij bieden
-
een uitdagende baan in een erg leuke en vooral afwisselende branche. Het ene moment maak je een offerte, ben je aan het netwerken op een relatie event of sta je op het grootste tennistoernooi in Rotterdam.
-
een erg leuke, afwisselende en commerciële fulltime functie in een dynamische werkomgeving
-
een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden
-
een auto, laptop en mobiele telefoon
-
gezellige collega’s in een enthousiast team
-
een mooi kantoor in Den Haag
Belangstelling? Stuur ons een mail
Ben jij die enthousiaste, pro-actieve, Sales & Business Development Manager, voldoe je aan de functie-eisen en durf jij de uitdaging aan te gaan om onderdeel te zijn van een nieuw te vormen team? Mail dan zo snel mogelijk jouw motivatie met CV naar Ronald Heemskerk (ronald@evisit.nl). Wie weet schudden wij elkaar binnenkort de hand! Tot dan.
NIEUW! STAGE - Afstuderen Marketing per februari-2021 beschikbaar
Stagevergoeding:
Je bent een gemotiveerde, enthousiaste, extraverte student die op zoek is naar een uitdagende stage bij een snel groeiend bedrijf. Je wilt je graag op meerdere vlakken ontwikkelen en jezelf op die manier klaarstomen voor het bedrijfsleven. Als stagiair(e) maak je deel uit van het Marketing Team. Daarnaast draai je mee in het evisit projectenteam, welke uit vier personen bestaat. Zij zijn volop bezig met het ondersteunen van de eventmanagers bij om onze klanten, zoals ABN AMRO, Ministerie van OCW, Sail 2020 en Collega van Beoordeling van Geneesmiddelen.
-
Communicatiewerkzaamheden, zoals opstellen/schrijven/controleren van online teksten
-
Creëren van en meedenken over content voor onze (social) media kanalen/blogs en bijdrage leveren aan de nieuwsbrief.
-
Beheer van onze marketing-contentkalender
-
Meewerken aan de marketing van evisit, ondersteunend in projecten en actief betrokken bij de analyse van onze campagnes
-
Assisteren bij de inrichting van evisit projecten ten behoeve van event registratie. Zorg dragen voor een adequate vastlegging van eventgegevens, sturen op voortgang, werken met deadlines en zorgen dat onze evenementen volgens planning verlopen. -
Het opmaken van documenten voor onze bestaande klanten in ons crm systeem.
-
Jij gaat nadenken en kansen signaleren hoe evisit zich nog beter kan vermarkten (marketing) en nadenken over mogelijkheden voor new business.
-
Je volgt een opleiding op HBO/WO niveau, liefst in de richting van events/hospitality/marketing/communicatie;
-
Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
-
je bent gewend om te werken met Word, Excel en Powerpoint;
-
Kennis van social media kanalen en de mogelijkheden die zij bieden;
-
Kennis/interesse in Google Adwords/Analytics;
-
Je hebt een zelfstandige werkhouding;
-
Je bent sociaal vaardig en vriendelijk;
-
Affiniteit met IT/online software is een pré.
NIEUW! STAGE - Assistent Projectmanager Events / Customer Care
“Ben jij een slim en praktisch ingestelde persoon? Heb je affiniteit met evenementen, hospitality en een beetje IT? Krijg je energie van plannen, snel schakelen en hard werken? Dan is deze stage iets voor jou!”
Wie ben jij?
Je bent een gemotiveerde, enthousiaste en gezellige student die op zoek is naar een afwisselende en leerzame stage op het gebied van evenementen. Je wilt jezelf graag op meerdere vlakken ontwikkelen en jezelf op die manier klaarstomen voor het bedrijfsleven. Dit kun je niet alleen en dus wil je graag dat het stagebedrijf je goede en constante begeleiding geeft. Tot slot ben je zelfstandig en vind je het ontzettend leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en hen te helpen bij het organiseren van een evenement.
Als stagiair(e) maak je deel uit van ons eventteam, welke naast de andere afdelingen, uit vier personen bestaat. Wij zitten volop in de eventwereld waar altijd van alles gebeurt en zijn op zoek naar jou, de volgende speler in het team. In deze stage ondersteun je onze Projectmanagers en onze Customer Care afdeling. Daarnaast krijg je de kans om mee te draaien in het marketingteam. Je mag meewerken aan de marketingactiviteiten en je bent actief betrokken bij de analyse van onze campagnes. Eén van jouw belangrijkste en leukste taken wordt het samen met de projectmanagers en customer care een event tot een groot succes maken.
Wij zijn vooral op zoek naar een persoon die service, inzicht en de toegevoegde waarde kan leveren vanuit onze dienstverlening. Met onze eigen evenementsoftware en services ondersteunen wij eventmanagers bij de organisatie van hun evenement. Wij verzorgen voor onze klanten de eventregistratie- en communicatie, ontvangst en scanning op het evenement en customer care.
Bedrijfsprofiel
Tijd, kwaliteit en rapportage. Dit zijn de ingrediënten waarmee evisit.nl het leven van een eventmanager gemakkelijker maakt. Dit doen we door het leveren van softwaretools voor eventorganisatie, -registratie en -communicatie, maar ook on-site support op de dag van het evenement met hostessen en de juiste apparatuur voor ontvangst. Wij werken met circa 10 mensen in een schitterend pand aan het Lange Voorhout 92 te Den Haag.
Naast hard werken en elke dag ons beste beentje voor te zetten voor onze klanten organiseren we elke maand een borrel, drinken we elke vrijdag een biertje en hangt er een gezellige en informele sfeer in het team.
Wat ga je doen?
-
Communicatiewerkzaamheden, zoals rapportages verzorgen voor onze klanten
-
Assisteren bij de inrichting van evisit ten behoeve van eventregistratie. Zorg dragen voor een adequate vastlegging van eventgegevens en voortgang
-
Je bent ondersteunend in het contact voor online- en telefonische ondersteuning van evenementen
-
Uitvoeren van marketingactiviteiten met name op social media.
-
Meewerken aan de marketing van evisit, ondersteunend in projecten en actief betrokken bij de analyse van onze campagnes
-
On-site op locatie ondersteunen van ontvangst op evenementen met scannen en badgeprinten
Stage eisen:
-
Je volgt een opleiding op hbo-niveau, liefst in de richting van events/ hospitality
-
Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
-
Je hebt een zelfstandige werkhouding
-
Je bent sociaal vaardig en vriendelijk
-
Affiniteit met hospitality en online software is een pré
-
Kennis van social mediakanalen en de mogelijkheden die zij bieden
-
Goed in Nederlandse en Engelse taal mondeling en op schrift
-
Ervaring met MS Office (vooral Excel en Word)
Wat bieden wij:
-
Een stageplaats voor de duur van minimaal 5 maanden
-
Een stagevergoeding
-
Een informele sfeer, hard werken en veel lachen
-
Contact met mooie opdrachtgevers, zie website www.evisit.nl
-
Een goede werkplek, eigen bureau, Mac computer en 2 beeldschermen
-
Een gezellig en hecht team
Belangstelling? Stuur ons een mail. Wij maken graag eens kennis met je!
Ben jij die assistent projectmanager events/ customer care en zie jij jezelf als onze nieuwe collega? Mail dan zo snel mogelijk jouw motivatie met C.V. naar Ronald Heemskerk op ronald@evisit.nl. Vragen over de vacature of over ons bedrijf kan je altijd bellen naar Ronald Heemskerk op nummer 070 – 306 5420. We zien je bericht graag tegemoet.