Software voor  invitatiemanagement

Voor elk evenement hebben wij passende software.

Met onze software heb jij altijd en overal realtime inzicht in je aanmeldingen en altijd de mogelijkheid om evenement communicatie in te zetten.

Software voor invitatiemanagement

Zakelijke events organiseer je met evisit: digitale bezoekersregistratie, (uitgebreid) registratieformulier, online registratiesysteem met reallife statistieken. De software is heel gebruiksvriendelijk, in een handomdraai richt jij jouw evenement zelf in. 

Bepaal zelf welke informatie jouw bezoekers moeten invullen tijdens het registreren. Jij hebt altijd een totaaloverzicht van het aantal geregistreerde bezoekers.

 

Tagmanager

De tagmanager gaat jou helpen om je evenement naar een nóg hoger niveau te tillen. Tijdens elke fase van het inrichten van je evenement kun je tags toevoegen. Dit gaat je helpen bij het creëren van de beste klantbeleving per doelgroep. Hoe regelmatiger het gebruik van tags, hoe meer onze slimme software leert. Uiteindelijk is het zelfs mogelijk om de ideale gastenlijst aan te leveren voor jouw evenement. No show is dan verleden tijd en je gasten halen altijd het maximale uit jouw evenement.

 
 

Online registratieformulieren

Talloze mogelijkheden om het aanmeldformulier te maken voor jouw event. Stel je eigen formulier samen. Selecteer je keuze voor o.a. open vraag, meerkeuze of multiple choice en stel gemakkelijk de capaciteit in bij het organiseren van sessies.

Event website

Laat een mooie eventpagina met je eigen

look & feel en online betalingen voor je inrichten. Kies een template en maak een professionele website. We hebben een aantal basispagina's gemaakt, maar je kan het ook helemaal invullen naar eigen wens. Uiteraard volledig responsive voor mobiel.

 

Versturen mailings

Versturen van een persoonlijke uitnodiging, reminder en/of bedank mail. Eenvoudig een persoonlijke uitnodigingsmail sturen naar alle genodigden in je eigen look & feel. Stuur een reminder om je evenement nogmaals onder aandacht te brengen of je bezoekers te voorzien van de laatste informatie. Met handige selecties is je email snel gestuurd.

 

Scan App

Coming soon!

Naast deelnemersregistratie biedt evisit ook een Scan App aan waarmee je eenvoudig de e-tickets van bezoekers scant tijdens jouw evenement.  Geen gedoe meer met scanners en snoeren die in de knoop zitten. Met de Scan App heb jij een mobiele scanner, gewoon in je broekzak. 

 

Begeleiding en online planner

Een succesvol evenement vraagt om een goede planning.

Maak gratis gebruik van onze online event planner. Alle taken komen overzichtelijk in één overzicht en je ziet precies wanneer wie wat moet doen. Wij gooien je nooit zomaar in het diepe. Bij ons doen we altijd een intake en bepalen samen de planning voor jouw succesvolle evenement.

 

Scan & badges

Scannen van e-tickets en on-site persoonlijke badges printen. Door het scannen van e-tickets heb je als event manager inzicht in de de show/ noshow van je evenement. Voor de bezoekers kan er direct een full-color badge geprint worden. Door de koppeling te maken met antwoorden uit het aanmeldformulier kun je de badge kleur coderen. Spreker, deelnemer en standhouder met een aparte kleur bijvoorbeeld, maar ook tafelindeling of dieetwensen kun je kenbaar maken op de badge.

 

Rapportages

Altijd realtime inzicht in statistieken en uitgebreide rapportages. Voor, tijdens en na je evenement wil je inzicht in de aanmeldingen, afmeldingen en je sessiecapaciteit. Of draai een export in Excel uit met alle informatie op een rij. Met de juiste statistieken kan je je volgende evenement nog beter organiseren.