top of page
  • Writer's pictureTeam evisit

Meerdere collega’s nodigen voor mijn evenement gasten uit, hoe houd ik als eventmanager toch het overzicht?


Als eventmanager wil je tijdens de organisatie van je evenement voortdurend in controle zijn. Toch kan ook jij soms de controle verliezen, vooral als meerdere collega’s zich met de gastenlijst van je evenement bemoeien.


Je collega’s nemen het uitnodigen van de gasten uit handen, maar hierdoor raak jij de controle kwijt. Je weet niet meer wie er uitgenodigd worden. Teveel gasten worden uitgenodigd of gasten worden dubbel of helemaal niet uitgenodigd waardoor je geen capaciteit meer hebt met overboekingen tot gevolg. De gastenlijst is een rommeltje en je hebt geen idee meer welke relatie bij welke collega hoort. 


De accountmanager module zou voor jou de ultieme uitkomst kunnen zijn. 


Het bespaart jou veel tijd. Je collega’s vullen de gastenlijst. Jullie worden een hecht team en de gasten beleven de ultieme visitor journey. Het persoonlijke contact wordt al bevorderd bij de start van je evenement. Dit evenement gaat helemaal de goede kant op. Je ziet precies wie er zijn uitgenodigd. Je kan de capaciteit volgen en je collega’s aansturen wanneer dit nodig is. Alle betrokkenen hebben een perfect overzicht en controle op de gastenlijst. De ultieme gastenlijst wordt met elkaar gecreëerd en je hebt er zelf bijna geen omkijken naar. 


Als eventmanager is het jouw kwaliteit om het overzicht te bewaren. De accountmanager module kan hierbij helpen. Wij laten je graag zien hoe het werkt tijdens een online demo


コメント


bottom of page