TIF Week Coca-Cola

Een website op maat met persoonlijk programma voor de medewerkers van Coca-Cola.

In opdracht van Coca-Cola organiseert DR2 Events & Campaigns de ‘This is Forward Week’ voor medewerkers van Coca-Cola. Tijdens deze week besteden de medewerkers van Coca-Cola extra aandacht aan duurzaamheid. Iedere werkdag wordt één van hun maatschappelijke partners centraal gezet en kan er een activiteit worden gevolgd op het gebied van duurzaamheid. De wens was een op maat gemaakte website met informatie over de verschillende activiteiten (sessies) die per dag plaatsvonden. Een e-ticket was niet nodig, maar een mail met persoonlijk programma wel!



We hebben een website ontworpen volledig in stijl van het evenement. Men kon zich aanmelden voor 1 activiteit per dag, gedurende 5 dagen. Een capaciteitscontrole op de sessies was vereist en hebben wij toegepast. Vlak voor het event ontvingen alle gasten een herinnering met als reminder hun persoonlijk samengestelde programma.

Op maat gemaakte eventwebsite Meerdere sessies Capaciteitscontrole op de sessies Herinnering met persoonlijk programma Op maat gemaakte eventwebsite Meerdere sessies Capaciteitscontrole op de sessies Herinnering met persoonlijk programma