Landelijk Expertisecentrum Jonge kind

Online event opgenomen in onze eigen studio

Het Landelijk Expertisecentrum Jonge Kind is een onafhankelijke stichting die werkt aan beter onderwijs voor jonge kinderen tussen twee en acht jaar, door samenwerking tussen onderzoekers, opleiders en de professionals in onderwijs en voorschoolse educatie te stimuleren. Het doel is dat alle jonge kinderen in Nederland onderwijs krijgen van hoge kwaliteit, zodat ze van jongs af aan gelijke kansen krijgen voor optimale ontwikkeling en zich deel voelen van een grotere gemeenschap.

Als startend expertisecentrum was het voor de opdrachtgever belangrijk dat door middel van dit event het expertisecentrum onder de aandacht werd gebracht bij het gehele educatieve werkveld. En dat daarnaast meer aandacht werd gegeven aan het onderwijs voor jonge kinderen.

Het Startsymposium Landelijk Expertisecentrum Jone Kind kreeg een vliegende start met lovende reacties van de deelnemers.

Wij hebben het Landelijk Expertisecentrum Jonge Kind ondersteund met het behalen van bovenstaande doelstellingen d.m.v.: Voorbereiding: Het geven van advies voor de keuze van het online platform en het bespreken van de mogelijkheden hiervan. Het opstellen van de planning, zodat de deadlines behaald werden. Communicatie: het opmaken en versturen van uitnodigingsmail. Het bouwen van een website met livestreampagina. Uitvoering van project: Ondersteuning vanaf onze studio Lange Voorhout 92: Met PTZ camera's, headsets, belichting, streaming-software etc. Het begeleiden van de generale repetitie, hierin hebben we het hele event doorgelopen zodat iedereen klaar was voor het event zelf. Showcalling tijdens het event, wij hebben ervoor gezorgd dat de juiste personen op de juiste tijden klaarstonden, ook is de regie aangestuurd. Technische ondersteuning, bestaande uit: Beantwoording van technische vragen. Verzorgen van chatberichten, pollvragen en wordcloud. Begeleiden van inbellende sprekers Klaarzetten en begeleiden van de break-out rooms waar deelnemers na de livestream nog konden napraten met lectoren.