• Team evisit

Waarom eventregistratie via een registratietool?

Misschien herken je zelf nog wel het schakelen tussen verschillende lijsten, bestanden en notities. Voor jezelf is het echt overzichtelijk. Alles staat opgeslagen op een logische plek. Maar op het moment dat iemand in de drukte moet bijspringen, ben je langer bezig met uitleggen dan dat je het toch zelf even tussendoor doet. Het wordt van kwaad tot erger. Je hebt het gevoel dat je er alleen voor staat en niemand kan je helpen omdat ze niet zoals jij helemaal in het project zitten. Het kost je veel tijd en jij en je collega’s hebben allemaal toch net een andere manier van werken.


De verantwoordelijkheid en stress bij het uitnodigen, registreren, inplannen en ontvangen van alle gasten is behoorlijk tijdrovend en al gauw een dagtaak wanneer dit niet je dagelijkse bezigheid is. Je hebt genodigdenlijsten, afmeldingen, aanmeldingen en in het geval van een fysiek event ook dieetwensen, kentekens, files en laatkomers. Als je voor al deze facetten verschillende lijsten hebt, dan zie je door de bomen het bos niet meer. Je wilt iedereen met één druk op de knop kunnen mailen of eenvoudig met je collega’s op 1 plek wijzigingen kunnen doorvoeren. Toch?


Wij leggen je uit waarom het werken met een registratietool jou kan helpen. Je kan tenslotte ook gewoon een gratis formulier op het internet plaatsen. Verwacht je echter veel bezoekers of wil je een formulier met meer dan alleen standaard invulvelden? Dan is service, flexibiliteit en maatwerk geen overbodige luxe. Een registratietool zorgt voor kwaliteit, bespaart tijd en zorgt ervoor dat je rapportage eenvoudig uit het systeem haalt. Alle onderdelen die je voor de registratie van je event nodig hebt bestaan al los van elkaar (een mailprogramma, een website generator en een registratieformulier). Maar juist bij events moet je deze onderdelen bundelen. Dat is de kracht van een registratietool!


Lees alle voordelen en de werkwijze in de whitepaper: ‘Waarom Eventregistratie?’.

Binnen een registratietool kun je zelf aan de slag of je kan het volledig uit handen geven. Wil jij je liever focussen op je eigen baan? Bel of mail ons dan gewoon. Dan weet je zeker dat het goed komt! vraag@evisit.nl of 070 30 65 420.


Lees meer:

Je registratieformulier afschermen met een persoonlijke code

Wat is eventregistratie en waarom?

Software voor invitatiemanagement

evisit lanceert evisit 4.0

evisit lanceert nieuwe updates in 2021