• Team evisit

Help! Ik moet een online event organiseren.

Je hebt het nog een tijdje vooruit kunnen schuiven. Gaan we het event fysiek organiseren of toch online? Van een online evenement heb je eigenlijk geen kaas gegeten en fysiek lijkt voorlopig niet haalbaar. Er moet nu echt een knoop worden doorgehakt. Uiteindelijk wordt besloten: je gaat online. Help!


Er zijn tientallen tools op internet te vinden. Welke tool sluit het beste aan bij jouw evenement? Welke mogelijkheden zijn er allemaal? Wat zijn jullie wensen en wat is het budget? Het is een speurtocht naar de passende tool. Die tijd heb je niet en daarom zit je in een lastig pakket. Het online evenement moet er komen, maar een beetje hulp kun je wel gebruiken.


Wij bieden jou die hulp die je nodig hebt.

Afgelopen maanden hadden wij wel die tijd ;-) en zijn wij een speurtocht gestart naar alle bestaande ‘online-event-tools’. We hebben ervaren dat hier veel tijd in gaat zitten. Omdat jij die tijd waarschijnlijk niet hebt, willen wij je helpen. We nemen de zoektocht, inrichting en begeleiding tijdens het online evenement graag van je over. Hoe ziet dat eruit?

  1. We bespreken samen jouw wensen (aantal personen, mate van interactie, programma)

  2. Wij gaan op zoek naar de passende tool

  3. Er volgt een kostenplaatje

  4. Wij sluiten het abonnement af

  5. Wij richten de tool voor je in

  6. Wij sturen optioneel de uitnodiging, mailings en smsbericht

  7. Wij maken het draaiboek

  8. Wij instrueren de sprekers

  9. Er volgt een dry-run

  10. We zijn klaar voor jouw online event!

Jij kan je focussen op het inhoudelijke programma, wij doen de rest. Overtuigd of nog behoefte aan meer informatie? Je kan ons altijd bellen, mailen óf met ons chatten via de website. Via 070 - 306 5420 of vraag@evisit.nl.

Nieuwsbrief

Lange Voorhout 92, 2514 EJ Den Haag

070-3065420 | vraag@evisit.nlplan een afspraak

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Instagram

© 2020 evisit. evisit is een product van amgate B.V.

logo_edited.png