Zoals je misschien weet had onze customer care al diverse mogelijkheden. We kunnen al vanuit jouw bedrijf of organisatie naam mailen, bellen en whatsappen. Daarin hanteren we altijd jullie gewenste tone of voice. Het laatstgenoemde, de whatsapp functionaliteit, hebben we nu uitgebreid met een nieuwe feature: de QR code.
We hadden het voor jouw gasten al mogelijk gemaakt om via whatsapp met onze customer care te appen. Dit nummer is altijd toegevoegd onder een bedrijfsaccount inclusief logo en gewenste benaming. Het is nu ook mogelijk om via het scannen van een QR code direct met ons te appen. Jouw gasten hoeven nu dus alleen met hun telefoon een QR-code te scannen en ze kunnen direct hun vraag aan ons kwijt. Makkelijk toch?
Deze QR code kunnen we overal plaatsen: op je eventwebsite, op het e-ticket of in de footer van een mailing. Maar ook tijdens je event kunnen jouw bezoekers vragen hebben. Plaats de QR code op de badge en jouw gasten kunnen altijd alle vragen stellen via whatsapp. Ook kunnen we een standaard openingszin instellen, deze wordt zichtbaar op het moment dat de gast de QR code scant óf wanneer iemand een bericht heeft geplaatst.
In het voorbeeld hieronder hebben we ook een standaard openingszin toegevoegd: ‘Hi! Leuk dat je met ons wilt chatten. Waar kunnen we je bij helpen?’. Dit bericht wordt altijd gestuurd op het moment dat iemand een nieuwe conversatie start.
Meer weten over de mogelijkheden van customer care voor jouw evenement? Mail / bel of chat met ons: 070- 306 54 20 of vraag@evisit.nl. Of scan de QR code om het direct zelf te proberen.
Comments