Alle genodigden en aanmeldingen in één registratietool zorgt voor efficiency.
Heb je een wijziging in het programma? Geen probleem. Met één druk op de
knop stel je iedereen op de hoogte. File op de snelweg? Stuur je bezoekers een
last minute sms. Effectieve communicatie noemen we dat. Niet meer eindeloos
zoeken in Excel lijsten om een mail op te stellen.
Hoe stuur ik een effectieve e-mail?
1. Herkenbare huisstijl & branding
Zorg voor een herkenbare afzender naam en/of e-mailadres. Stuur de communicatie ook altijd uit jouw bedrijfsemail- extensie voor herkenbaarheid.
Verstuur de communicatie in je eigen huisstijl met de juiste logo’s en kleuren voor directe herkenbaarheid.
2. Ontvangers importeren
Je importeert eenmalig een lijst met geadresseerden. Tip: zorg voor een up-to-date klantenbestand om een hoog spam percentage te voorkomen.
Je kunt ook altijd informeren of het mogelijk is om jouw CRM systeem via een API te koppelen aan de registratietool. Zo wordt het nog makkelijker
3. Content verzamelen
Bepaal zelf de content van je mailings. Moeite met teksten schrijven? Huur een communicatie expert in. Met een beetje input van jou zorgen zij voor een samenhangend verhaal.
4. Design afstemmen
Naast het toepassen van je eigen huisstijl, kan het soms ook effectief zijn om iets heel anders te doen. Verzin een speciale campagne maar behoudt wel je eigen branding. Een designbureau kan je hierbij helpen.
Tips!
Gebruik buttons, calender items, Google Maps kaarten voor de
locatie of een video voor de beleving. Maak je communicatie net
een beetje anders dan anders.
Comments