top of page
  • Writer's pictureTeam evisit

DIY: je eigen webinar professioneel opnemen

Updated: Mar 23, 2021

De evenementenbranche is de afgelopen periode flink veranderd. Waar alle events ‘on hold’ stonden, werden sommigen na verloop van tijd geannuleerd of online georganiseerd. De fysieke evenementen komen langzaam weer op gang, maar de online evenementen en webinars blijven zeker bestaan. Ook hybride events gaan onderdeel uitmaken van onze samenleving.




Er zijn veel vormen van het organiseren van je webinar. Je kan het zelf met een beperkt budget organiseren óf je geeft het uit handen inclusief goede camera’s, microfoons en professionele regie. Wij zagen nog niet echt een tussenvorm en gingen op zoek naar oplossingen om je webinar zelf professioneel op te nemen. We maakten een ‘DIY-webinar’ pakket in twee varianten:


DIY Basic - €189.- per dag:

- Laptop

- 4K Webcam (Plug & Play) of een Full HD digitale camera

- Dasspeld microfoon (bedraad)

- incl. accessoires als statief en klein led-verlichtingspaneel


DIY Advance - €349,- per dag:

- Laptop

- Video switcher & Audio mixer

- 2x Full HD digitale camera's op statief

- 2x dasspeld microfoon (bedraad)

- 2x klein led - verlichtingspaneel Inclusief laptop, video switcher, 2x camera, 2x microfoon, statief, verlichting.


Bij beide varianten zijn uitbreidmogelijkheden: pop-up balie, extra verlichting, extra microfoons, opbouw, afbouw en onsite ondersteuning.


Wil je meer informatie over de webinar pakketen? Vul dan onderstaand formulier in en je ontvangt de informatie direct in je mailbox. Je kunt ook contact met ons opnemen via vraag@evisit.nl of bel ons op 070 30 65 420.


bottom of page