• Team evisit

Alle benodigde event gegevens met 1 druk op de knop gemaakt

Updated: Apr 12

Lijstjes, lijstjes en lijstjes. Bij een (online) evenement komen veel lijstjes kijken. Een lijstje met alle aanmeldingen voor een bepaalde sessie, een lijstje met alle afmeldingen, een lijstje met alle deelnemers die lunch willen, een lijstje van deelnemers die achteraf de enquête willen ontvangen en natuurlijk een lijst van alle aanmeldingen. Je kunt dit uiteraard zelf bijhouden in Excellijsten, maar je kunt het jezelf ook gemakkelijk maken door gebruik te maken van een selectiemodule.


In een normale bezoekersexport komen alleen de aangemelde bezoekers van jouw evenement te staan. Hierin staan veel kolommen die je op dat moment misschien niet nodig hebt. Ook de bekende relatie export is misschien niet wat je op dat moment wilt weten. Wil je in no time inzicht hebben dan is het gebruik van de selectiemodule de perfecte oplossing waarmee je alle gewenste selecties kunt maken die voor jouw event belangrijk zijn om te weten


Nadat je 1 keer een selectie hebt klaargezet, kun je deze vervolgens de gehele organisatie periode eenvoudig opnieuw exporteren. Alle data wordt automatisch geüpdate, je hoeft dus niets meer handmatig bij te houden. Je hoeft geen kolommen meer te verwijderen want je kunt alle gewenste kolommen selecteren die je nodig hebt én je hoeft geen filters meer te gebruiken want je hebt van alle gewenste lijstjes een aparte selectie klaar staan. Zo heb je altijd alle benodigde event gegevens met 1 druk op de knop paraat.

Vragen of meer weten over de selectiemodule?

Bel of mail ons op vraag@evisit.nl of 070 30 65 420.


Lees meer:

Je registratieformulier afschermen met een persoonlijke code

Wat is eventregistratie en waarom?

Software voor invitatiemanagement

evisit lanceert evisit 4.0

evisit lanceert nieuwe updates in 2021