top of page
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Twitter

evisitNEXT

gebruiksvriendelijke software, waarmee je veilig & eenvoudig de registratie en communicatie rondom jouw evenement regelt

Waar kunnen wij je mee helpen?

Bij evisit kun je ervoor kiezen om gebruik te maken van software, services of een combinatie van beiden. De software en services ondersteunen je met de registratie en communicatie in aanloop naar en tijdens je fysieke, online of hybride evenement.

In de software kun je volledig zelf aan de slag met het inrichten van jouw event. Je hebt hierdoor altijd en overal realtime inzicht in je aanmeldingen en altijd de mogelijkheid om event communicatie in te zetten. 

 

Door middel van onze services nemen we eventmanagers graag wat werk uit handen. Denk hierbij aan projectondersteuning voorafgaand aan je evenement, zoals het opstellen en versturen van (uitnodigings)mails, ontdubbelen en importeren van genodigdenlijsten, het inrichten van jouw eventwebsite en het design van de mail- en webheaders in jouw huisstijl. 

 

Ook tijdens het evenement bieden we services aan. Jouw gasten worden ontvangen door onze hostessen. De e-tickets worden gescand en er worden eventueel persoonlijke badges geprint. Badges zijn mogelijk in full-color, voorzien van naam en bedrijfsnaam. Indien gewenst kan dit worden aangevuld met bijv. persoonlijke programma, wificode en een barcode voor sessiescanning of leadgeneration.

Tijd, Kwaliteit en Rapportages

Onze ingrediënten om het leven van een eventmanager makkelijker te maken

Bekijk de events waar wij voor hebben gewerkt

Dura Vermeer
Productlancering voor Dura Vermeer: project 'Blokje Om'

Foto_DVBO-001.jpg

ABN AMRO World Tennis Tournament
Van seminar tot aan VIP op de tribune. 

Cases_ABNAMRO_WTT.jpg

Volwaardig Leven
Online event via Hopin met Sessies, expo en paneldiscussie

VWS_VW-005.jpg

Bekijk meer events
Benieuwd naar andere events die wij met onze diensten hebben geholpen?

Amare-Screenshot-001.jpg
bottom of page