Event registratie

Het gebruik van een registratietool zorgt voor kwaliteit, tijd en rapportage. Alle onderdelen bestaan al los van elkaar (mailen, registreren, websites en badges). Maar juist voor evenementen moet je deze onderdelen bundelen. Dat is de kracht van een registratietool.

Registratieformulier

Stel je eigen formulier (per doelgroep) samen. Voeg indien gewenst een introduce toe en scherm je formulier optioneel af met een code. Plaats deze op je eigen website met je eigen CSS.

Mailings

Stel een e-mail op in je eigen look & feel. Voeg afbeelding(en) en hyperlinks toe en gebruik de juiste kleurcodes. Met handige selecties is je e-mail snel naar de juiste personen verstuurd.

Sessies

Met de sessiemodule in evisit voeg je zelf al je workshops met de juiste capaciteit toe. Is een sessie volgeboekt? Dan wordt dit automatisch zichtbaar in je formulier zodat je hier geen omkijken naar hebt.

Aan- en afmeldingen

Voor, tijdens en na je evenement wil je inzicht in de statistieken. Draai een export in Excel uit met alle informatie op een rij. Met de juiste statistieken kan je je volgende evenement nog beter organiseren.

Selecties en exports

Met de selectiemodule zet je alle gewenste selecties vooraf klaar. Met 1 druk op de knop kun je vervolgens alle statistieken zien die jij wilt hebben. Een handig overzicht in Excel met de door jou gekozen kolommen.

Scan & Badge

Scannen van e-tickets en onsite (fullcolor) badges printen. Maak een koppeling met antwoorden uit het registratieformulier of maak voor iedere doelgroep een andere kleur badge.

Al jouw evenementen in 1 overzicht, in 1 systeem, 1 werkwijze

eventregistratie-001.jpg

Gebruiksvriendelijke

interface en uitgebreide eventregistratie software