evisitBASIC

voor slechts 199,- per evenement

en probeer de demo

 

eventregistratie in 5 eenvoudige stappen

1

maak je evenement aan

2

kies je afbeelding

3

creëer je eigen bevestigingsmail

4

stel je maximale capaciteit in

5

je gasten kunnen worden geregistreerd

voor slechts 199,-*  per evenement beheer jij al je

evenementen van jouw afdeling in één overzicht

na aanvragen onvang je een e-mail met inlog en wachtwoord om de demo te proberen

gewoon lekker simpel

evisitBASIC is bedoelt voor de evenementmanager die regelmatig veel (kleinere) evenementen organiseert en daar toch relatief veel werk aan heeft.

We zien nog maar al te vaak dat de gastenlijsten worden bijgehouden in Excel. De aanmeldingen worden ontvangen in de e-mail. Iedere aanmelding wordt handmatig aan de Excellijst toegevoegd. Op precies dezelfde wijze worden de afmeldingen verwerkt. Op de dag van het evenement wordt de aanwezigheid handmatig verwerkt. evisitBASIC is hiervoor de oplossing!

Bezoekersregistratie minder arbeidsintensief door:

  • Nooit meer handmatig gastenlijsten bijhouden en veilig opslaan van aanmeldingen

  • Eigen eventwebsite met online registratieformulier

  • Realtime overzicht van alle aan- en afmeldingen

  • Werk gezamenlijk met je collega('s) aan hetzelfde evenement

  • Door de mogelijkheid een maximale capaciteit in te stellen

  • Mailen vanuit je eigen e-mail met daarin opgenomen de registratie URL uit evisitBASIC

  • Automatisch een bevestigingsmail met QRcode

  • Snel en makkelijk gasten toevoegen

  • Status van gasten eenvoudig wijzigen

  • Selecties maken van de gastenlijst en exporteren naar Excel/Spreadsheet

  • Online helpcentrum of chat met een expert tijdens kantooruren

nieuwsbrief

over ons

contact

evisit

Lange Voorhout 92

2514 EJ Den Haag

070-3065420

vraag@evisit.nl

plan een afspraak

evisit is MVO-register - Basic CSR. 

  • Facebook - White Circle
  • Twitter - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • Instagram - White Circle

© 2019 evisit. evisit is een product van amgate B.V.